Zoeken…


Een Conda-pakket uploaden

Voordat u begint, moet u beschikken over:

Anaconda geïnstalleerd op uw systeem Account op Binstar Als u Anaconda 1.6+ niet gebruikt, installeert u de binstar- opdrachtregelclient:

$ conda install binstar
$ conda update binstar

Als u Anaconda niet gebruikt, is de Binstar ook beschikbaar op pypi:

$ pip install binstar

Nu kunnen we inloggen:

$ binstar login

Test uw login met het whoami commando:

$ binstar whoami

We gaan een pakket uploaden met een eenvoudige 'hallo wereld'-functie. Om te beginnen, krijg ik mijn demo-repo van Github:

$ git clone https://github.com/<NAME>/<Package>

Dit is een kleine map die er zo uitziet:

package/
        setup.py
        test_package/
           __init__.py
           hello.py
           bld.bat
           build.sh
           meta.yaml

Setup.py is het standaard python- hello.py en hello.py heeft onze enkele hello_world () functie.

De bld.bat , build.sh en meta.yaml zijn scripts en metadata voor het Conda pakket. U kunt de Conda-bouwpagina lezen voor meer informatie over die drie bestanden en hun doel.

Nu maken we het pakket door:

$ conda build test_package/

Dat is alles wat nodig is om een Conda-pakket te maken.

De laatste stap is het uploaden naar binstar door de laatste regel van de afdruk te kopiëren en te plakken nadat het conda build test_package / commando is uitgevoerd. Op mijn systeem is het commando:

$ binstar upload /home/xavier/anaconda/conda-bld/linux-64/test_package-0.1.0-py27_0.tar.bz2

Omdat het de eerste keer is dat u een pakket en release maakt, wordt u gevraagd enkele tekstvelden in te vullen, die ook via de web-app kunnen worden gedaan.

U ziet een done afdruk om te bevestigen dat u uw Conda-pakket met succes naar Binstar hebt geüpload.



Modified text is an extract of the original Stack Overflow Documentation
Licentie onder CC BY-SA 3.0
Niet aangesloten bij Stack Overflow